سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز فرهنگی توحید (مسجد امیر المومنین زازران )شهرستان فلاورجان

 


دخترک رو به من کرد و گفت:واقعا آقا!
 
گفتم:ببخشید چی واقعا؟!
 
گفت:واقعا شما بچه بسیجی ها از دخترای چادر
.
 به سر بیشتر از ما خوشتون میاد!


گفتم:بله

گفت:اگه آره، پس چرا پسرایی که از ما ها خوششون میاد
.
 از کنار ما که میگذرند محو ما میشن،


ولی همین خود تو و امثال تو از چند متری یه دختر چادری که رد میشید
.
فقط سر پایین میندازید و رد میشید!


گفتم: آره راست میگی، سر پایین انداختن کمه!

گفت:کمه؟ببخشید متوجه نمیشم؟

گفتم: برای تعظیم مقابل حجاب حضرت زهرا(س) باید زانو زد
.
 حقاکه سرپایین انداختن کمه آره تو راست میگی ...


جبهه شلمچه از خون شهید خرازی رنگین شد....
سال 1365 بود و 8 روز از اسفند گذشته . مراحل عملیات کربلای 5 با سختی ها و مشکلات انجام ،  وجب به وجب منطقه عملیاتی بخون شهیدی رنگین شده بود .

 

 حسین از قرارگاه برگشته ، به شهرک نرفته  و مستقیما به منطقه آمده بود . صورت همیشه نورانی اش در لایه ای از گرد و غبار پوشیده و برق نگاهش از همیشه پرنفوذ تر ، همیشه مهربان بود و اینبار از همیشه مهربانتر . کلامش روحبخش و حضورش در هر جمعی قوت بخش . شاید فقط خود او میدانست نه هیچکس دیگر . امروز روز وعده است  ، وعده با خدا،  وفای به عهد . سرسپردن و چهره از خون رنگین ساختن ، جان دادن و به جانان رسیدن ، قطعه قطعه شدن و جاوید ماندن ، با قرآن و اهل بیت ( ع) مانوس بودن را عمل کردن ، ( اعررا... جمجمتک ) را عینیت بخشیدن . روز به دیدار شهیدان رفتن . به میهمانی لاله ها شتافتن . امروز حسین سبک تر از همیشه راه میرود آنهم نه روی زمین روی هوا . حسین امروز از زمین کنده شده و از خاک جدا می شود . امروز حسین به آسمانها می رود . حسین امروز پرواز می کند آنهم پرواز با یک بال . او پیش از خود یک بالش را به بهشت فرستاده .
خمپاره ای می آید.. غوغایی برپا می شود... الله اکبر... قامت استوار سردار نقش زمین می شود . از هر گوشه بدن خون جاری می شود . کلام مولا یادمان می آید فزت و رب الکعبه .
رستگاری واقعی بحق پیوستن . شلمچه قتلگاه حسین شد . برگی از تاریخ اینطور ورق خورد ، 8 اسفند 65 عروج ملکوتی حسین ، تابلویی برافراشته شد ... محل معراج فرمانده لشکر امام حسین (ع) سردار شهید حاج حسین خرازی .
و همیشه این جمله از او بیاد گار خواهد ماند : " هیچ چیز جز معنویت ما را در جنگ پیروز نکرده است ."