سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز فرهنگی توحید (مسجد امیر المومنین زازران )شهرستان فلاورجان

بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغالی
حفظ حریم شخصی، افزایش فضای خالی هارد‌دیسک، از بین بردن ردپای فعالیت‌های کاربران دیگر، افزایش سرعت عملکرد برنامه‌ها و... از جمله دلایلی است که موجب می‌شود استفاده از نرم‌افزار MacCleanse را به شما پیشنهاد کنیم.

این نرم‌افزار قادر است در عرض چند ثانیه بیش از 50 کار مختلف را برای پاکسازی سیستم‌عامل و افزایش فضای خالی هارد‌دیسک به‌انجام برساند. به کمک این نرم‌افزار می‌توانید اطلاعات موردنظر خود را مطابق با استانداردهای وزارت دفاع آمریکا حذف کنید تا هیچ کس قادر به بازیابی آنها نباشد، همچنین می‌توانید پس از استفاده هریک از کاربران دیگر بجز خودتان، تمام فعالیت‌های صورت گرفته توسط آنها را پاک کرده یا هنگام فروش و تعویض رایانه، اطلاعات محرمانه خود را از روی رایانه حذف کنید. از مهم‌ترین امکاناتی که این نرم‌افزار در اختیار شما قرار می‌دهد حذف تاریخچه‌ها، ردپاها، نرم‌افزارهای اضافه، فایل‌های گزارش وفایل‌های موقتی است که موجب می‌شود علاوه بر کاهش فضای خالی هارد‌دیسک، سرعت عملکرد برنامه‌ها در رایانه نیز کاهش یابد. نرم‌افزار MacCleanse با پشتیبانی ویژه از نرم‌افزارهای معروفی همچون:

Adium, AIM, aMSN, Azureus, Bit Torrent, Colloquy, FireFox, iCab, iChat, ICQ, Internet Explorer, Mozilla, MPlayer, MSN Messenger, Netscape

به شما این امکان را می‌دهد تا نسبت به حذف اطلاعات مرتبط با هر نرم‌افزار، به‌طور جداگانه و با کنترل بیشتر اقدام کنید. چنانچه به استفاده از این نرم‌افزار علاقه دارید، می‌توانید آخرین نسخه آن را با مراجعه به لینک زیر دانلود کنید:

http:‌/‌‌/‌koingosw.com‌/‌downloads‌/ ‌macintosh‌/‌mac_cleanse.dmg

کالبدشکافی داده‌ها

فایل‌ها در فرمت‌های مختلفی روی هارد‌دیسک ذخیره می‌شود و هریک از این فرمت‌ها، اطلاعات متفاوتی را در خود جای داده است. گاهی اوقات یک فایل با فرمت عکس ذخیره شده و تنها حاوی یک عکس است و گاهی اوقات فایلی با فرمت بخصوصی همچون فایل‌های نرم‌افزار پاورپوینت، شامل تصاویر، ویدئو، متن و... است. گاهی نیز یک فایل با فرمت عکس، علاوه بر عکس، اطلاعات متنی یا عکس دیگری را نیز به‌صورت پنهان در خود جای داده است! آیا دوست دارید فایل‌ها را در هر فرمتی که هست کالبدشکافی کنید و تمام اطلاعات قابل استخراج از آنها را بیرون بکشید؟ نرم‌افزار File Juicer همچون یک آبمیوه‌گیری قدرتمند فایل‌های شما را در هر فرمتی که باشد از شما دریافت کرده و همه اطلاعات قابل استخراج از آنها اعم از عکس‌، ویدئو، صدا، متن‌ و... را بیرون کشیده و در اختیار شما قرار می‌دهد.

برخی از مهم‌ترین امکانات این نرم‌افزار عبارت است از:

ـ استخراج عکس‌ها از اسلایدهای پاورپوینت

ـ استخراج عکس‌ها و متن‌ها از فایل‌های PDF

ـ بازیابی عکس‌ها و ویدئوهای حذف شده از کارت‌های حافظه

ـ بازیابی اطلاعات متنی از فایل‌های صدمه‌دیده

ـ استخراج عکس‌ها و صفحات وب از حافظه نهان مرورگر سفری

ـ استخراج فایل‌های پیوست از آرشیو ایمیل‌ها

ـ استخراج انیمیشن‌های فلش (swf) ذخیره شده در فایل‌های اجرایی(exe)

ـ تبدیل فایل‌های zip ذخیره شده به‌فورمت exe

برای دانلود این نرم‌افزار با حجم تقریبی 7/1مگابایت می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

http:‌/‌‌/‌echoone.com‌/‌filejuicer‌/‌FileJuicer.dmg