سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز فرهنگی توحید (مسجد امیر المومنین زازران )شهرستان فلاورجان

مکینتاشی‌ها در ویندوز
سیستم‌های عامل‌ برای ذخیره‌سازی اطلاعات در هارد‌دیسک و دیگر حافظه‌های ذخیره‌ساز همچون حافظه‌های فلش، دیسک‌های نوری و ... از سیستم فایل مخصوص به خودشان استفاده می‌کنند و تفاوت در سیستم‌فایل‌ها موجب می‌شود نتوانید اطلاعات ذخیره‌شده در یک رسانه ذخیره‌ساز توسط سیستم‌عاملی را در سیستم‌عامل دیگر نیز مشاهده کنید.

 یکی از این تفاوت‌ها در سیستم فایل مک و ویندوز است. اگر قصد دارید به اطلاعات ذخیره شده در هارد‌دیسک‌ها، حافظه‌های فلش، دیسک‌های نوری و دیسکت‌های دارای فرمت مکینتاش در ویندوز دسترسی داشته باشید، می‌توانید از نرم‌افزار TransMac کمک بگیرید. به‌کمک این نرم‌افزار می‌توانید علاوه بر دسترسی به اطلاعات ذخیره‌شده در این رسانه‌های ذخیره‌ساز، فایل‌های دارای فرمت dmg را نیز باز کرده و محتوای آنها را استخراج کنید.

خواندن و ایجاد فایل‌های ایمیج پشتیبانی شده در سیستم‌عامل مک، فشرده‌سازی، استخراج و تبدیل فایل‌های dmg به فایل‌های iso، ساخت دیسک‌های نوری پشتیبانی شده در سیستم‌عامل مک، فرمت کردن دیسک‌ها برای استفاده در سیستم‌عامل مک، خواندن اطلاعات از لوح‌های فشرده چندبخشی دارای استاندارد مک و بسیاری از امکانات دیگر از جمله ویژگی‌های قابل ذکر در این نرم‌افزار به‌شمار می‌رود.

نرم‌افزار فوق با قابلیت اجرا در تمامی نسخه‌های 32 و 64 بیت ویندوز اکس‌پی، ویستا، 7 و 8 از لینک زیر قابل دانلود است:

http:‌/‌‌/‌www.acutesystems.com‌/‌tmac‌/ tmsetup.exe