سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز فرهنگی توحید (مسجد امیر المومنین زازران )شهرستان فلاورجان

برنامه‌هایی برای کارایی بهتر گوشی‌ها
برنامه‌های متنوعی وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌های مدنظر خود را طراحی و روی گوشی‌شان نصب کنند. تعداد زیادی از این برنامه‌ها را می‌توانید از طریق جستجوگر‌های مختلف طراحی کرده تا در مرحله بعدی استفاده‌های لازم را از آنها داشته باشید.

 تعداد زیادی از این برنامه‌ها آنچنان که باید به داشتن تخصص برنامه‌نویسی نیاز نداشته، بلکه براحتی و با داشتن کمی تبحر در چنین زمینه‌ای می‌توانید بسادگی برنامه‌های مورد علاقه‌تان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بسازید.

برنامه‌هایی که در اینجا مورد بررسی قرار خواهد گرفت در رده یکی از برترین برنامه‌هایی است که برنامه نویسان مختلف با آنها کار کرده و علاقه زیادی به استفاده مجدد از آنها دارند.

Buzztouch

شما می‌توانید چنین قابلیتی را در اینترنت پیدا کنید. علاوه بر این می‌توانید با کمک این نرم‌افزار برای سیستم‌عامل اندروید یا اپل‌تان برنامه‌ای دلخواه‌ طراحی کنید.

در ضمن با کمک این برنامه می‌توانید خیلی سریع کد‌های برنامه مورد نظر را دانلود کنید. این عمل به شما اجازه می‌دهد به منبع اطلاعاتی برنامه Buzztouch متصل شده و برنامه دلخواهتان را طراحی کنید.

حتی می‌توانید تمام ارتباطات برنامه طراحی شده‌تان را با Buzztouch قطع کرده تا از این طریق کنترل کامل برنامه طراحی شده‌تان را در دست گیرید.

از دیگر مزایای کار با چنین برنامه‌ای پایین بودن هزینه‌های مربوط به طراحی و نگهداری از آن است، چرا که نیازی نیست مبلغی به صورت ماهانه به منظور عضویت در این سایت پرداخت کنید.

Telerik Icenium

این، اولین برنامه‌ای است که به منظور طراحی از طریق سیستم‌های فوق پیشرفته ابری در اختیار کاربران قرار گرفته است، با وجود این همانند نرم‌افزار Buzztouch شما می‌توانید با کمک آن برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و اپل به طراحی برنامه مورد علاقه‌تان بپردازید بنابراین شما می‌توانید روی هر رایانه یا گجت دیگری که علاقه دارید برنامه مورد نظرتان را طراحی کرده و دست آخر آن را روی گوشی‌تان به همراه داشته باشید.

از دیگر مزایای این برنامه می‌توان به کم‌حجم‌بودن اپلیکیشن‌های طراحی شده توسط این برنامه اشاره کرد، چرا که با طراحی در چنین نرم‌افزاری تنها حدود چند مگابایت از فضای گوشی‌تان اشغال خواهد شد نه بیشتر.

علاوه بر موارد گفته شده می‌توان بسادگی کار با این برنامه و پیشرفت سریع کارهای مورد علاقه‌تان در آن اشاره کرد.

Socialize AppMakr

شما با این برنامه‌ می‌توانید به هر زبانی که علاقه داشتید برنامه دلخواهتان را طراحی کنید. شعار اصلی این برنامه‌ها آسان و سریع‌تر‌کردن محیط‌ها به منظور طراحی برنامه‌های مختلف است.

به همین منظور بیشتر تمرکز این نرم‌افزار روی طراحی اپلیکیشن بنا شده و به نوع کدنویسی توجه چندانی نمی‌شود.

خیلی از کاربران بر این باورند که این اپلیکیشن جزو یکی از اولین برنامه‌هایی بود که به بازار آمد و اساس کار با محیط DIY را برای تمام کاربران فراهم کرد، به همین دلیل استفاده از چنین برنامه‌ای از آنچه تصور می‌کنید بسیار آسان‌تر است.

علاوه بر موارد گفته شده، با استفاده از این برنامه می‌توانید به محل تبادل نظر عمومی که این کمپانی در نظر گرفته، رفته و در آن از دیگر کاربران نیز کمک بگیرید.

در حقیقت چنین محیط‌هایی می‌تواند بسیار موثر واقع شده و به شما کمک کند تا بتوانید اشکالات‌تان را برطرف کنید. اگر هم نتوانستید، می‌توانید از کارکنان این کمپانی مشورت بگیرید.

تنها مشکل موجود در این برنامه مدت زمان زیادی است که باید صرف به‌روز‌رسانی برنامه طراحی شده‌تان کنید؛ زیرا در حدود چند هفته یا چند ماه طول می‌کشد تا بتوانید کارهای مورد علاقه‌تان را روی این اپلیکیشن انجام دهید.

RunRev LiveCode

به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید برای یک‌بار هم که شده برنامه مورد علاقه‌تان را برای موبایل، وب و رایانه‌‌های معمولی برنامه‌نویسی کنید. این برنامه دارای زبانی مخصوص است که می‌توانید با کمک آن برنامه مورد علاقه‌تان را طراحی کنید.

بر اساس ادعای کمپانی سازنده این برنامه، این اپلیکیشن بسیار متفاوت‌تر از دیگر اپلیکیشن‌های موجود در بازار است؛ زیرا شما می‌توانید برنامه‌ای را طراحی کنید که بر چند پلتفرم می‌تواند کار کند. علاوه بر این، شما از برنامه‌ای بسیار پایدار برخوردار هستید. 


منبع:www.infoworld.com