سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز فرهنگی توحید (مسجد امیر المومنین زازران )شهرستان فلاورجان

فرماندار قصرشیرین:

امنیت در مرز خسروی برای زائران اربعین برقرار است

خبرگزاری فارس: امنیت در مرز خسروی برای زائران اربعین برقرار است

فرماندار قصرشیرین از فراهم بودن زیرساخت‌های امنیتی در این شهرستان برای زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: وضعیت امنیتی مرز خسروی و عملکرد نیروهای اطلاعاتی مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرامرز اکبری پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به آمادگی مرز خسروی برای میزبانی از زائران اربعین حسینی اظهار کرد: وضعیت تابلوهای راهنما در جاده‌ها برای راهنمایی و هدایت زائران به‌طرف مرز خسروی مناسب نیست، به احتمال زیاد این موضوع  موجب سردرگمی زائران می‌شود.

فرماندار قصرشیرین با بیان به اینکه احداث پارکینگ در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی از موضوعات مهم در اربعین است، فزود: پارکینگ‌ها به‌خصوص پارکینگ ارتش هنوز شن‌ریزی نشده است.

وی ادامه داد: مشکل آب برای سرویس‌های بهداشتی داریم که  هنوز تأمین نشده است، وضعیت برق‌رسانی به پارکینگ‌ها رضایت‌بخش است و جای تقدیر دارد و انتظار داریم روشنایی پارکینگ‌های جدید هم به زودی تأمین شود.

اکبری از فراهم بودن زیرساخت‌های امنیتی در شهرستان قصرشیرین خبر داد و گفت: وضعیت امنیتی مرز خسروی و عملکرد نیروهای اطلاعاتی مطلوب است.

وی تأکید کرد: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تابلوهای هدایت‌کننده راهنمای زائران و گیت‌های داخل خاک عراق را تا 5 آبان ماه نصب کند.

اکبری ساعت کاری را از هفت صبح تا 10 شب عنوان کرد و افزود: نیاز به گیت داریم تا بغداد رایانه در اختیار ما قرار دهد.

انتهای پیام/ی