سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز فرهنگی توحید (مسجد امیر المومنین زازران )شهرستان فلاورجان


 

دویادگار
مردی خدمت امیرالمومنین (علیه السلام) رسید و پرسید: کمترین چیزی که انسان در پرتو آن جزو مومنان خواهد شد چیست و کمترین چیزی که با آن جزو کافران می شود کدام است؟ حضرت جواب داد: کمترین چیزی که انسان به سبب آن در زمره گناهکاران در می آید این است که ولایت ما را نپذیرد. آن مرد گفت: منظور شما از ما چه کسانی است؟ حضرت فرمود: همان هایی که خداوند اطاعتشان را در ردیف اطاعت خود وپیامبر قرار داده است وفرموده: ((اطیعوالله و اطیعواالرسول و اولی الامرمنکم))سوره نساء.آیه 59
آن مرد پرسید: فدایت شوم! برایم روشن تر بیان کن . حضرت فرمود: آنانی که رسول خدا در موارد مختلف و در خطبه روز آخرش آنها را یاد کرد و فرمود: من در میان شما دو چیز با ارزش را به یادگار می گذارم . اگر دست به دامن آنها بزنید هرگز بعد از من گمراه نخواهید شد ؛ کتاب خدا و خاندانم که از هم جدا نخواهند شد تا بر حوض کوثر برمن وارد شوند.
نماز بی ولایت بی نمازی است                       عبادت نیست نوعی حقه بازی است

دعای روز سی ام
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهمّ اجْعَلْ صیامی فیهِ بالشّکْرِ والقَبولِ على ما تَرْضاهُ ویَرْضاهُ الرّسولُ مُحْکَمَةً فُروعُهُ بالأصُولِ بحقّ سَیّدِنا محمّدٍ وآلهِ الطّاهِرین والحمدُ للهِ ربّ العالمین.
 
خدایا قرار بده روزه مرا در این ماه مورد قدردانى و قبول بر طبق خوشنودى تو و پسند رسول تو باشد و استوار باشد فرعش بر اصل به حق آقاى ما محمد و خاندان پاکش و ستایش خاص پروردگار جهانیان است.