سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز فرهنگی توحید (مسجد امیر المومنین زازران )شهرستان فلاورجان

لزوم توجه به قرآن کریم در مراسم عزاداری
خبرگزاری شبستان:رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: توجه به مفاهیم قرآن و تلاوت آیات قرآن در مراسم عزاداری امام حسین(ع) در ماه محرم و صفر توصیه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام محمد قطبی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در همایش و گردهمایی مبلغان محرم با اشاره به مفاهیم قرآن کریم و بهره گیری از قرآن و عترت برای سعادتمندی انسان اظهارداشت: قرآن و عترت در کنار همدیگر مایه سعادت انسان می شوند و انسان با بهره گیری از دریای بی کران قرآن کریم و توصیه های چهارده معصوم به جایگاه واقعی انسانیت می رسد.

 

وی افزود: مبلغان دینی برای پیشرفت کاری خود باید از مفاهیم قرآن بهره بگیرند و توصیه های ائمه معصومین(ع) را در کنار دستورات قرآنی مطالعه و مورد بهره برداری قرار دهند.

 

حجت الاسلام قطبی با اشاره به اینکه در زمینه های مختلف باید از دستورات قرآن بهره گرفت، تصریح کرد: همانطور که همه افراد برجسته در عرصه های فرهنگی و ادبی از دریای بی کران قرآن بهره می گیرند و با اتصال به دریای عظیم قرآن و عترت به موفقیت می رسند و کار آن ها جایگاه پیدا می کند، نیاز است که مبلغان دینی از ابعاد مختلف توصیه های قرآنی استفاده کنند.

 

وی با اشاره به اینکه قرائت زیارت عاشورا و قرائت قرآن در عزاداری ها لازم است، خاطرنشان ساخت:  توجه به مفاهیم قرآن و تلاوت آیات قرآن در مراسم های عزاداری امام حسین(ع) در ماه محرم و صفر توصیه می شود.

 

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه هدایت و رفع شبه از مهمترین وظایف مبلغان است، ادامه داد: بهره گیری از قرآن و معارف اهل البیت(ع) در مسیر فعالیت مبلغان دینی لازم است.