سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز فرهنگی توحید (مسجد امیر المومنین زازران )شهرستان فلاورجان

دوچرخه سواری بانوان در محیط مخصوص انجام شود/ 400 هزار تماس با پلیس در سال جاری
خبرگزاری شبستان:فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه دوچرخه سواری بانوان در محیط مخصوص باید انجام شود، گفت: این موضوع توسط نیروی انتظامی دنبال می شود و نباید در سطح شهر دوچرخه سواری بانوان داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان در نشست خبری با اشاره به دوچرخه سواری بانوان در شهرها اظهارداشت: پلیس موافق به چنین رفتاری نیست و باید شئونات اسلامی رعایت و جایگاه بانوان حفظ شود.

وی افزود: حفظ جایگاه بانوان در جامعه یک ضرورت است و نباید شان و جایگاه آن ها تخریب شود و در جایگاه امن باید به نیازهای آن ها مانند نیاز ورزش و شادی توجه و تامین شود.

سردار آقاخانی با اشاره به اینکه پلیس مخالف دوچرخه سواری بانوان است و باید برای این کار محیط امن پیش بینی شود، تصریح کرد: دوچرخه سواری بانوان در محیط مخصوص باید انجام شود و این موضوع توسط نیروی انتظامی دنبال می شود و نباید در سطح شهر دوچرخه سواری بانوان داشته باشیم.

وی اضافه کرد: برای رفع این مشکل پلیس کار را دنبال می کند تا اینکه سرانجام خوبی در راستای تامین نیاز بانوان داشته باشیم و پلیس این موضوع را پیگیری می کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به فعالیت گشت ارشاد گفت: گشت ارشاد در راستای ارشاد و راهنمایی است و فعالیت قهری ندارد و در گشت ارشاد ماموران برای فعالیت هدایتی و ارشادی آموزش دیده اند و در این راستا کار می کنند.

وی با بیان اینکه باید ارزش های اسلامی حفظ شود، خاطرنشان کرد: نباید افراد تبهکار فرصت برای فعالیت مجرمانه خود بیابند و پلیس فرصت را برای مجرمان از بین برده و کسی اجازه نداره ارزش های اسلامی و امنیت مردم را از بین ببرد.

وی با اشاره به اعتماد مردم به پلیس یادآورشد: مردم برای رفع مشکلت اجتماعی به پلیس اعتماد دارند و مشکلات را با پلیس در میان می گذارند که در سه ماهه نخست امسال بیش از 400 هزار تماس با فوریت های پلیسی 110 استان اصفهان برقرار شده و از خدمات بهره برده اند.