سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز فرهنگی توحید (مسجد امیر المومنین زازران )شهرستان فلاورجان

نقش خانواده رانندگان ناوگان حمل و نقل غیرقابل انکار است
خبرگزاری شبستان:مدیرکل بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: نقش خانواده رانندگان ناوگان حمل و نقل در انجام وظیفه در این عرصه غیرقابل انکار است.

سهیلا اثنی عشران، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری اصفهان با اشاره به جایگاه زنان و خانواده برخی از مشاغل همانند رانندگان ناوگان حمل و نقل به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان گفت: خانواده این مشاغل سختی و مشقت های خاصی را در مقایسه با سایر خانواده ها به دلیل جایگاه شغلی پدر خانواده متحمل می شوند که نقش خانواده رانندگان ناوگان حمل و نقل در انجام وظیفه در این عرصه غیرقابل انکار است.

وی افزود: تحمل لحاظ بدون پدر و همسر در خانواده رانندگان ناوکان حمل و نقل مهمترین مشقت و سختی زندگی خانواده آن ها است که مدیریت خانواده بدون حضور سرپرست و مرد خانه باید انجام شود تا اینکه مردم خانه در مسئولیت خود را به خوبی انجام دهد.

اثنی عشران ادامه داد: خانواده رانندگان ناوگان حمل و نقل نقش آفرینی خاصی در مدیریت خانواده انجام می دهند که سرپرست خانواده قادر به انجام وظیفه و حضور در جاده و جابه جایی بار یا مسافر داشته باشند و از این جهت علاوه بر قدردانی از زحمات رانندگان از خانواده های آن ها هم باید تجلیل کرد.

وی یادآورشد: نقش خانواده و زنان در انجام وظیفه آقایان مهم و از ارزش و جایگاه خاصی برخور دار است و باید در این جهت از خانواده ها آن ها قردانی کرد زیرا تحمل مشکلات ناشی از عدم حضور سرپرست خانواده بر کسی پوشیده نیست.