سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز فرهنگی توحید (مسجد امیر المومنین زازران )شهرستان فلاورجان

نماز عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه می‌شود
خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد نماز جمعه تهران اعلام کرد، طبق پیش‌بینی‌هایی که در تقویم است، دوشنبه اول شوال خواهد بود گفت: نماز عید سعید فطر به امامت مقام معظم رهبری اقامه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، سیدباقر پیش‌نمازی، رییس ستاد نماز جمعه تهران پیش از ظهر امروز در نشست رسانه‌ای نماز عید فطر و روز جهانی قدس که در ستاد نماز جمعه تهران برگزار شد با اشاره به اقامه نماز جمعه این هفته توسط آیت الله سیداحمد خاتمی اظهار داشت: درب های دانشگاه تهران برای راهپیمایی‌کنندگان عزیز و نمازگزاران از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح روز جمعه باز می باشد.

 

وی ادامه داد: در نماز جمعه روز جهانی قدس قطعنامه روز جهانی قدس توسط نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران قرائت شده و سپس سخنران پیش از خطبه دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی سخنانی را ایراد خواهند کرد.

 

رییس ستاد نماز جمعه تهران در رابطه با برپایی نماز عید فطر نیز یادآور شد: نماز عید فطر در روز دوشنبه مصادف با 5 تیرماه به امامت مقام معظم رهبری در مصلی تهران برگزار می شود.

 

پیش‌نمازی با بیان اینکه نماز عید فطر پیام های فراوانی در زمینه احساس اقتدار بیشتر امت اسلامی دارد، تاکید کرد: نماز عید فطر همچنین می تواند پیام هایی را برای جبهه کفر و نفاق که همیشه عاملی برای محدودیت بوده اند نیز داشته باشد. به عبارتی دیگر نماز عید فطر نماد همبستگی و وحدت جهان اسلام است.

 

وی افزود: با توجه به کارشکنی هایی که دشمنان اسلام در سال های اخیر داشته اند این نماز می تواند نقش بسزایی داشته باشد. در این میان باید از مردم خوب کشورمان نیز تشکر کنیم که همیشه حساسیت ها را به خوبی درک می کنند.

 

رییس ستاد نماز جمعه تهران در رابطه با زمان برپایی نماز عید فطر گفت: درب های مصلی تهران از ساعت 5 صبح روز دوشنبه (5 تیرماه) میزبان نمازگزاران می باشد. در اینجا توصیه داریم مردم خوب تهران برای حضور در نماز عید فطر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

 

پیش‌نمازی در پایان نیز ابراز داشت: ما در نماز عید فطر امسال میزبان سفرا و دانشجویان کشورهای اسلامی نیز می باشیم.

پایان پیام/