سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز فرهنگی توحید (مسجد امیر المومنین زازران )شهرستان فلاورجان

طراح ممنوعیت سفر مسلمانان ،نویسنده متن سخنرانی ترامپ درباره اسلام در عربستان!
خبرگزاری شبستان: نویسنده ممنوعیت سفر مسلمانان به آمریکا همان کسی است که متن سخنرانی ترامپ درباره جنبه صلح آمیز اسلام را برای سخنرانی در نشست ریاض نوشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «سی ان ان»،گزارش ها حاکی از آن است که نویسنده قانون ممنوعیت سفر مسلمانان از شش کشور اسلامی به آمریکا،نویسنده متن سخنرانی ترامپ درباره اسلام و متحد کردن جهان اسلام در نشست ریاض در عربستان سعودی است.

این سخنرانی قرار است فردا (یکشنبه 31 اردیبهشت) ایراد شود.

چند روز پیش ،«مک مستر» مشاورامنیت ملی رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد که «دونالد ترامپ» قرار است در اولین سفرش به عربستان سعودی درباره «جنبه صلح آمیز اسلام» و مقابله با افراط گرایان برای رهبران اسلامی در نشست ریاض سخنرانی کند.

این در حالی است که سخنرانی او در این باره کاملا مغایر با رویکردش و عملکردش در زمینه ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا است.

اما نکته جالب اینجاست که نویسنده هر دو یعنی سخنرانی درباره اسلام در ریاض و قانون ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا یک نفر است.

یکی از مقامات ارشد کاخ سفید در این باره گفت:استفان میلر،مشاور ارشد سیاسی دونالد ترامپ مسئول نگارش سخنرانی او درباره اسلام و همچنین سخنرانی آتی او درباره آینده سازمان آتلانتیک شمالی است.

این مقام کاخ سفید گفت که این سخنرانی نقطه عطف سفر هشت روزه ترامپ به پنج کشور در خاورمیانه خواهد بود.

ترامپ مدت هاست که به اسلام اهانت کرده و پیشنهاد مهاجرت مسلمانان به آمریکا را مطرح کرده است و انتظار می رود در سخنرانی اش از کلمه «تروریسم رادیکال اسلامی» استفاده کند.

قانون ممنوعیت سفر مسلمانان به آمریکا به نام حمایت از این کشور علیه تروریسم در حقیقت همه کشورهای اسلامی را هدف قرار می دهد،اقدامی که همه مسلمانان در همه جا از جمله در خاورمیانه به شدت از آن انتقاد کرده اند.

گفتنی است،‌خود استفان میلر هم سابقه طولانی در لفاظی های ضد اسلامی دارد.او در دوران تحصیل خود در دانشگاه «دوک» آمریکا مقاله ای با این مضمون نوشت که تروریست های اسلامی حکم مرگ برای همه زنان،مردان و کودکانی که در این کشور زندگی می کنند،صادر کرده است.

پایان پیام/