سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز فرهنگی توحید (مسجد امیر المومنین زازران )شهرستان فلاورجان

نماز


ارکان نماز
شخصی از حضرت علی (علیه السلام) پرسید: بالا بردن دست در تکبیره الاحرام نماز چه معنایی دارد؟ حضرت فرمود: یعنی خدا بزرگ است و یکی است و مانند ندارد و به انگشتان لمس نمی شود. پرسید: گردن کشیدن در رکوع به چه معناست؟ فرمود: یعنی به خدا و روز قیامت ایمان داریم حتی اگر گردنم را بزنند. پرسید: سجده اول برای چیست؟ فرمود: یعنی خدایا ! ما را از زمین خلق کردی و معنی سربرداشتن این است که ما را از زمین موقع قیامت بیرون خواهی کرد. پرسید: گذاشتن پای راست در کف پای چپ در تشهد برای چیست؟ فرمود: یعنی خدایا باطل را نابود کن و حق را به پا دار. پرسید: سلام پیش نماز چه معنایی دارد؟ فرمود: پیشنماز از قول خدا می گوید روز رستاخیز از عذاب ایمن هستید.( قضاوتهای حضرت علی،ص144)

دعای روز بیست و هشتم ماه مبارک رمضان
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهمّ وفّر حظّی فیهِ من النّوافِلِ واکْرِمْنی فیهِ بإحْضارِ المَسائِلِ وقَرّبِ فیهِ وسیلتی الیکَ من بینِ الوسائل یا من لا یَشْغَلُهُ الحاحُ المُلِحّین .

خدایا زیاد کن بهره مرا در آن از اقدام به مستحبات و گرامى دار در آن به حاضر کردن و یا داشتن مسائل و نزدیک گردان در آن وسیله ‌ ام به سویت از میـان وسیله‌ها اى آنکه سرگرمش نکند اصرار و سماجت اصرارکنندگان.

تهمت

تهمت زشت

عمر بن نعمان می گوید: امام صادق (علیه السلام) دوستی داشت که همیشه ملازم حضرت بود. روزی همراه حضرت در بازار کفاشها می رفت. شخصی غلام او را صدا می زند و او را می طلبد. غلام آنها را ترک می کند و سراغ آن مرد می رود. دوست حضرت غلام خود را صدا میزند اما غلام متوجه نمی شود و این کار را تا سه مرتبه تکرار می کند سپس عصبانی شده و فریاد می زند! ای زنا زاده کجا هستی؟ امام صادق(علیه السلام) شنید و با ناراحتی دست خود را محکم بر پیشانی زد و فرمود: سبحان الله ! مادرش را متهم به زنا کردی؟ من فکر کردم که تو اهل تقوی و پارسا هستی اما نمی دانستم که فحش می دهی! عرض کرد : قربانت گردم مادر او مشرک می باشد. امام توجیه او را نپذیرفت و فرمود: از من دور شو! و دیگر ندیدم که با امام همراه شود. (اصول کافی ج4ص15)

دعای روز بیست و نهم
 بسم الله الرحمن الرحیم
اللهمّ غَشّنی بالرّحْمَةِ وارْزُقْنی فیهِ التّوفیقِ والعِصْمَةِ وطَهّرْ قلْبی من غَیاهِبِ التُّهْمَةِ یا رحیماً بِعبادِهِ المؤمِنین.


خدایا بپوشان در آن با مهر و رحمت و روزى کن مرا در آن توفیق و خوددارى و پاک کن دلم را از تیرگیها و گرفتگى‌هاى تهمت اى مهربان به بندگان با ایمان خود.


از سارقان گوشی هوشمند خود عکاسی کنید!

آیا به این مشکوک شده اید که شخصی یا کسی از دوستان شما تلاش کرده است که قفل گوشی شما را باز کند و گذرواژه یا الگوی گوشی شما را به اشتباه وارد کرده؟ یا آنکه میخواهید به سادگی یک لایه امنیتی دیگر به گوشی خود اضافه نمایید؟ پس کافی است یکی از این App ها را بر روی گوشی خود نصب کنید...
از سارقان گوشی هوشمند خود عکاسی کنید!

 

آیا به این مشکوک شده اید که شخصی یا کسی از دوستان شما تلاش کرده است که قفل گوشی شما را باز کند و گذرواژه یا الگوی گوشی شما را به اشتباه وارد کرده؟ یا آنکه میخواهید به سادگی یک لایه امنیتی دیگر به گوشی خود اضافه نمایید؟ پس کافی است یکی از این App ها را بر روی گوشی خود نصب کنید...

به گزارش «تابناک» این App ها که امروز در صدد معرفی آنها به شما هستیم، در موارد بسیاری به یاری شما خواهند آمد. اول آنکه آنها قادر هستند تا از شخصی که تلاش کرده است گوشی شما را باز کند و گذرواژه یا الگوی آن را اشتباه وارد کرده عکاسی کنند.

دوم آنکه در صورت لزوم میتوانند این عکس ها را به همراه موقعیت جغرافیایی فرد مذکور برای شما ایمیل کنند در نتیجه چنانچه گوشی شما به سرقت رفته باشد، این احتمال وجود دارد که به وسیله این ابزارها بتوانید تصویری از فرد سارق در دست داشته باشید.

به هر جهت، این ابزارها میتوانند یک لایه جدید امنیتی را به گوشی هوشمند شما اضافه نمایند:

 

Unlock Alert

نمونه ابزار اول کاملا رایگان بوده و از هرگونه تبلیغات تجاری نیز بری است. این برنامه قادر است از طریق دوربین جلوی گوشی از فرد سارق یا کسی که قصد دارد قفل گوشی شما را باز کند اما رمز آن را اشتباه وارد میکند، عکاسی کند و همچنین میتواند موقعیت جغرافیایی فرد مذکور را نیز رصد کرده و اطلاعات آن را در اختیار شما بگذارد.

این برنامه میتواند این اطلاعات را بر روی گوشی ذخیره کند، برای شما ایمیل نماید و یا آنها را مستقیما برای شما به Dropbox بفرستد. همچنین میتواند به گونه ای تنظیم شود که بعد از ارسال این اطلاعات برای شما، نسخه های آنها را از روی گوشی پاکسازی نماید:

از سارقان گوشی هوشمند خود عکاسی کنید! (اندروید)

همچنین شما قادر هستید که یک Scare Screen را نمایش دهید که به فرد مذکور یا سارق با پیامی مبنی بر عکاسی شدن از وی هشدار میدهد که البته این کار چندان ضروری نیست. هنگامی که این قابلیت خاموش باشد البته یک اعلان در نوار اعلان شما نمایش داده میشود: 

از سارقان گوشی هوشمند خود عکاسی کنید! (اندروید)

دانلود Unlock Alert با لینک مستقیم

دانلود Unlock Alert از Play Store
 

Lockwatch

این ابزار در عین حال که از امکانات برجسته ای برخوردار است اما تمرکز خود را بر سادگی گذاشته است. این App از دو نسخه تجاری و رایگان برخوردار است که در نسخه رایگان این قابلیت را دارد که از فرد سارق عکاسی کرده و نکته جالب آن است که بعد از وارد شدن گذرواژه یا الگوی اشتباه، 10 ثانیه برای فرستادن عکس مهلت میدهد که این موضوع در زمانی که خود گذرواژه یا الگو را به اشتباه وارد کرده باشید، اهمیت دارد:

از سارقان گوشی هوشمند خود عکاسی کنید! (اندروید)

البته گویا نسخه تجاری این App از امکانات فوق العاده ای برخوردار است: ضبط 20 ثانیه از صدای محیط در صورت وارد شدن گذرواژه اشتباه، فرستادن SMS به یکی از دوستان به همراه موقعیت جغرافیایی گوشی در صورت فعال نبودن ارتباط اینترنتی، آگاهی دادن به شما در خصوص تغییر سیم کات و ...

اما یک نکته عجیب در خصوص Lockwatch این است که از طریق این App قادر به دیدن عکس گرفته شده نیستید و تنها میتوانید این عکس و اطلاعات جغرافیایی مربوط به آن را در ایمیلی که برای شما فرستاده میشود ببینید. 

دانلود Lockwatch با لینک مستقیم

دانلود Lockwatch از Play Store

این ابزارها میتوانند یک لایه جدید امنیتی را به گوشی شما اضافه کنند اما در کنار همه اینها همواره به یک نرم افزار امنیتی جامع برای کنترل از راه دور گوشی هوشمند خود همچون Android Device Manager که پیش از این آن را معرفی نمودیم نیاز دارید.