سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز فرهنگی توحید (مسجد امیر المومنین زازران )شهرستان فلاورجان

8161433723c44e619d68fc5707b9d31c.jpg

{هرچیزی حقّی دارد،حقّ تقوا چیست؟}

پروردگار متعال در آیه 102 سوره "آل عمران" میفرماید: "یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ حَقَّ تُقَاتِهِ وَلَا تَمُوتُنَّ إِلَّا وَأَنتُم مُّسْلِمُونَ" (اى کسانى که ایمان آورده اید! آنگونه که حقِّ تقوا و پرهیزگارى است [حقِّ تقوا را به جای آورید ، از مخالفت فرمان] خدا بپرهیزید، و جز بر آیین اسلام از دنیا نروید)

امام صادق(علیه السلام) در تفسیر این آیه شریفه میفرماید: حقّ تقوا و پرهیزگارى این است که پیوسته اطاعتِ فرمان {او} کنى ، و هیچ گاه معصیت ننمایى ، همواره به یاد {او} باشى ، و {او} را فراموش نکنى ، و در برابر نعمت هاى {او} شکرگذار باشى و کفرانِ نعمت {او} ننمایى
(شرح نهج البلاغه/ابن ابى الحدید_جلد11_صفحه185)
(تفسیر نمونه_سوره آل عمران_آیه102)


7.jpg

?چهره‌ها به روایت رهبر انقلاب
| شهید مصطفی چمران

??هم عشق، هم عقل!
«اینجوری بود چمران. دنیا و مقام برایش مهم نبود؛ نان و نام برایش مهم نبود؛ به نام کی تمام بشود، برایش اهمیتی نداشت. باانصاف بود، بی‌رودربایستی بود، شجاع بود، سر_سخت بود. در عین لطافت و رقت و نازکمزاجی شاعرانه و عارفانه، در مقام جنگ یک سرباز سختکوش بود... دانشمند بسیجی این است... در وجود یک چنین آدمی، دیگر تضاد بین سنت و مدرنیته حرف مفت است؛ تضاد بین ایمان و علم خنده‌آور است... هم علم هست، هم ایمان؛ هم سنت هست، هم تجدد؛ هم نظر هست، هم عمل؛ هم عشق هست، هم عقل.» 1389/04/02
?? سی و یکم خرداد سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران در سال 1360
??شادی روحشون صلوات??


ac036342d67b4c8993eea7fb533d8071.jpg

قلب و ذهنت ، اگر خدایی باشد
عمل و رفتارت هم ، خدایی میشود
نمیشود فرایض را انجام ندهی ، اما دلت پاک باشد
نمیشود فرایض را انجام بدهی ، و دلت پاک نباشد
و خدا مهربان ترین مهربانان است ، توبه پذیر است ، و هرکس را بخواهد هدایت میکند ، با آنکه عادل است و از ظلم منزه است...


کشف حفره امنیتی جدید در پیام رسان واتس آپ
بخش دانش و فناوری الف،31 خرداد96
یک برنامه نویس لهستانی حفره ای در پیام های رمزگذاری شده واتس آپ پیدا کرده است. او متوجه شده در صورتیکه کاربر لینکی را برای طرف مقابل ارسال کند، آی پی آدرس و اطلاعات دیگر او فاش می شود.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 12:40

به گزارش خبرگزاری مهر، تحقیقات جدید نشان می دهد خدمت پیام های رمزگذاری شده واتس آپ چندان ایمن نیست. آدام ولک یک برنامه نویس لهستانی این حفره را کشف کرده است.

بنابر تحقیقات اگر کاربر هنگام استفاده از خدمت رمزگذاری شده واتس آپ وب لینکی را ارسال کند، مکان او افشا می شود. این مطالعه نشان می دهد پیام هایی که افراد با استفاده از این ویژگی ارسال می کنند،  کاملا غیر قابل ردیابی نیستند.

 این مشکل به تمام لینک های URL مربوط می شود که به طور دستی در واتس آپ نوشته می شوند. اما لینک های کپی و پیست شده از این روند مستثنی هستند.

ولک در این باره آزمایشی انجام داد. او توانست جزییات اطلاعاتی کاربرانی را ببیند که لینکی را  نوشته  و برای او در واتس آپ ارسال کرده بودند.

البته محتویات پیام ها همچنان سری باقی می ماند  اما احتمال دارد طرف سوم با استفاده از این حفره امنیتی   IP ادرس های افراد و اطلاعات دیگر را  ردیابی کند.


بیانیه دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان به مناسبت روز قدس
خبرگزاری شبستان: دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در بیانیه ای از مدیران و اعضای انقلابی این کانون ها درخواست کرد تا با حضور با شکوه خود در راهپیمایی روز قدس، ضمن محکومیت جنایات رژیم جعلی اسرائیل، از مردم مظلوم دنیا حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در بیانیه ای از مدیران و اعضای انقلابی این کانون ها درخواست کرد تا با حضور با شکوه خود در راهپیمایی روز قدس، ضمن محکومیت جنایات رژیم جعلی اسرائیل،  از مردم مظلوم دنیا حمایت کنند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

روز جهانی قدس، روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره صهیونیست جنایتکار، آمریکا و همپیمانان آن برداشته و ادعاهای دموکراسی و حقوق بشری و انسان دوستانه آنها را پوچ و بی معنا کرده است.

روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و لبیک گویان به فریاد همیشه خروشان امام خمینی(ره) برای آزادی بیت‌المقدس با وجود جریان تکفیری که زاییده آمریکا و همپیمانان آن هست و در جای جای دنیا باعث این همه نا امنی و ترس و وحشت در میان مردم به راه انداخته، ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.


ملت بزرگ ایران در طول سال های متوالی ندای امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و  حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، ولی امر مسلمین را اجابت کرده اند و به گوش جهانیان این پیام را خواهد رساند و با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بر مظلومیت و حق خواهی ملت مظلوم فلسطین پافشاری کرده اند.


ملت مسلمان ایران بار دیگر همراه با سایر مسلمانان و آزادیخواهان به پا خواهد ایستاد و حمایت خود را از ملت فلسطین و سایر ملل مسلمان اعلام خواهد کرد و توطئه های آمریکایی - صهیونیستی در سوریه، مصر، تونس و خیانت برخی سران عرب در همپیمانی با آمریکا و رژیم اسراییل را برملا خواهد ساخت.


کارکنان دبیرخانه و اعضای کانونهای فرهنگی وهنری مساجد استان اصفهان در این روز همگام و همراه با همه مردم در راهپیمائی روزجهانی قدس شرکت کرده و ضمن محکومیت جنایات رژیم جعلی اسرائیل،  پیمان خود را با حضرت امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) مستحکم ترکرده و برای نجات مردم مظلوم فلسطین دعا می کنند.