سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز فرهنگی توحید (مسجد امیر المومنین زازران )شهرستان فلاورجان

چند نکته مهم از صحبتهای رهبری در روز 28 بهمن در حضور مردم غیور آذربایجان:


1.ایشان در ابتدای سخنان خوداعلام کردند:«برخی در داخل برای معرفی چهره غیر واقعی امریکا به مردم درتلاشند، و میخواهند با بزک کردن چهره زشت امریکا جنایات اورا بپوشانند. اینها میکوشند چهره ی خشونت ها وحشت آفرینی های غرب راعلاقه مندی آنها به مردم ایران نشان دهند اما تلاش این افراد به جایی نخواهد رسید.»
si35L4R_535.jpg2.در قسمت دیگری از این فرمایشات حضرت ایت الله خامنه ای فرمایشات خود را در مشهد مقدس تکرار نمودند و خطاب به مردم انقلابی تبریز تصریح نمودند: «تصور برخی دولتمردان قبلی و برخی دولتمردان فعلی این است که اگر ما درقضیه هسته ای با امریکا مذاکره کنیم موضوع حل میشود.من هم به دلیل اصرار آنها بر مذاکره، گفتم مخالفتی ندارم اما همان موقع هم تاکید کردم که خوش بین نیستم34046b29ad6c4e9fb9bd493d643c6513-425
البته هشدار جدی رهبر انقلاب به همین جا پایان نیافت و ایشان ادامه دادند:« نشانه های خوش بین نبودن اکنون در حال آشکار شدن است.دلیل بارز آن هم اظهارات سخیف و توهین آمیز مقامات امریکایی بر ضد ملت ایران است.»
0ac05a89-144a-476c-92fe-12b16834de1e.png

3.نکته ی مهم دیگر که به جرات میتوان گفت از داغ ترین بحث های روز دنیا، علی الخصوص امریکاست مسئله حقوق بشر است که حضرت ایت الله خامنه ای به تشریح آن پرداختند و فرمودند: «حتی اگر موضوع هسته ای مطابق خواست امریکایی ها انجام شود باز مسئله ای دیگر را عنوان میکنند. مثل همین امروز که موضوع حقوق بشر و بحث موشکی ایران را مطرح کرده اند. siinW53_535.jpg
4.حضرت ایت الله خامنه ای در پایان به مسئله نیروی داخلی اشاره کردند و فرمودند:«تنها راه حل این دشمنی تکیه بر اقتدارملی و توان داخلی و مستحکم کردن ساخت درونی کشور است .»
13921122_1625280.jpg
Invalid image

 

امکانات جالب و کاربردی گوگل که تا حالا نمی‌دونستید
ماشین حساب

به گزارش برترین ها؛ شما می توانید فقط با وارد کردن عبارت محاسباتی ، همان گونه که در عکس زیر مشاهده می کنید ، به کمک سایت گوگل نتیجه ی آن محاسبات را مشاهده کنید . بنابر این اگر در جایی دسترسی به ماشین حساب نداشتید فقط کافیست تا از سایت گوگل کمک بگیرید . این ماشین حساب جامع و کامل بوده و شما می توانید اکثر عملیات محاسباتی را به کمک آن انجام دهید .



254701_649.jpg



تبدیل واحد ها


گوگل همچنین می تواند عمل تبدیل واحد ها را انجام دهد . فقط باید طبق الگوی زیر واحد ها را در کادر مربوط تایپ کنید : X Unit to Unit مثلا طبق عکس زیر عبارت 40 Degrees f to c گوگل نتیجه ی این عبارت که تبدیل 40 درجه ی فارنهایت به سانتی گراد است را به شما می دهد . در این حالت هم امکان انتخاب انواع واحد ها وجود دارد .

نکته ی جالبی که وجود دارد و در تصویر زیر هم نمونه ای از آن را مشاهده می کنید امکان همزمان انجام تبدیل واحد و عملیات محاسباتی در گوگل است .



254702_887.jpg



تبدیل واحد های پولی

 
شما به کمک این ویژگی سایت گوگل می توانید نرخ پول های هر کشور با واحد پولی یک کشور دیگر مقایسه کرده و بدست آورید .در تصویر زیر واحد پولی دلار آمریکا با کانادا مقایسه شده است . مطابق الگوی زیر شما می توانید دیگر واحد ها را با هم مقایسه کنید .



254703_830.jpg



IP Addres شما

اگر شما عبارت What is my ip را در کادر مربوط تایپ کنید سایت گوگل آی پی شما را خواهد گفت .


254704_391.jpg



وضعیت آب و هوا


برای مشاهده ی وضعیت جوی یک منطقه ی خاص کافیست تا عبارت weather  و بعد از آن نام آن منطقه را تایپ کنید . مثلا در تصویر زیر عبارت weather new york تایپ شده است و نتیجه ی جستجو شده آب و هوای نیو یورک را نمایش می دهد . اگر شما بعد از کلمه ی weather هیچ عبارت دیگری تایپ نکنید ، گوگل وضعیت آب و هوای مکان فعلی شما را به شما خواهد گفت .



254705_602.jpg



زمان طلوع و غروب آفتاب


به کمک تایپ عبارت Sunrise/Sunset و بعد نام مکان مورد نظر ، گوگل زمان طلوع و غروب آفتاب را در اختیار شما قرار خواهد داد .



254706_836.jpg



زمان


برای اینکه زمان را در یک نقطه ی خاص از دنیا بدانید می توانید به کمک سایت گوگل و با تایپ عبارت time و بعد نوشتن نام مکان مورد نظر به نتیجه برسید . مثلا در تصویر زیر زمان شهر پاریس مورد جستجو قرار گرفته است . مثل دیگر قسمت ها اگر فقط کلمه ی time را وارد کنید ، زمان برای مکان فعلی شما مشخص خواهد شد .

254707_576.jpg

 

حدیث روز

 

قالَ رَسولُ اللهِ صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَآلِهِ:

مَنْ صَلَّی عَلَیَّ کُلَّ یُومٍ ثَلاثَ مَرّاتٍ وَفِی کُلِّ لَیْلَ?ٍ ثَلاثَ مَرّاتٍ حُبّاً لِی وَشُوقَاً إلَِیَّ کانَ حَقّاً عَلی اللهِ عَزَّوَجَلَّ أنْ یَغْفِرَ لَه ذُنُوبَه تِلکَ اللیل?َ وَذلکَ الیومَ.

پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:

هر که از روی محبت و دوستی نسبت به من، هر روز سه مرتبه و هر شب سه مرتبه صلوات فرستد، خداوند بر خود لازم نموده است که از گناهان آن شب و روز او درگذرد.