سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز فرهنگی توحید (مسجد امیر المومنین زازران )شهرستان فلاورجان

تجدید میثاق بانوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با امام راحل

جمعی از بانوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و بزرگداشت مقام زن با حضور در مرقد مطهر امام راحل با نثار تاج گل و قرائت فاتحه با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.
تجدید میثاق بانوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با امام راحل

به گزارش روز شنبه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این مراسم که با حضور دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و دکتر عاطفه خادمی مشاور اجتماعی و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، جامعه زنان با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن تجدید میثاق با امام راحل، به مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

به گزارش این مرکز، هفته گرامیداشت مقام زن از فردا به مدت یک هفته در سراسر کشور برگزار می شود. به همین مناسبت ضمن نامگذاری هر روز ، برنامه های ویژه ای از سوی دستگاه های اجرایی کشور در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

برگزاری جشن روز زن و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در محل اجلاس سران با حضور رئیس جمهور محترم و تقدیر از بانوان فرهیخته در رشته‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و همچنین برگزاری همایش های بصیرتی به صورت حضوری و مجازی با موضوع سبک زندگی فاطمی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده این هفته است.

همچنین آزادسازی زنان زندانی جرائم غیرعمد، بازدید از بیمارستان ویژه بانوان و تجلیل از پرستاران مدافع سلامت، برگزاری نشست نخبگان در حوزه زنان با رئیس جمهور، برگزاری نشست ها و نمایشگاه‌های مختلف از دستاوردها و توانمندی زنان در استان‌های مختلف، افتتاح مراکز و ورزشگاه‌های اختصاصی بانوان از دیگر برنامه های درنظر گرفته شده برای این هفته به شمار می رود.

برهمین اساس برنامه های بزرگداشت هفته زن در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن به صورت سراسری از فردا( سوم بهمن ماه 1400) در تمامی ادارات کل و موسسات و مجموعه های وابسته برگزار خواهد شد.

تهیه و تنظیم: علی اکبر قزوینیان