سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز فرهنگی توحید (مسجد امیر المومنین زازران )شهرستان فلاورجان

بدعهدی های آمریکا در اجرای برجام

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اگر آمریکا بخواهد یک جانبه از برجام خارج شود برایش هزینه‌های زیادی دارد.

به گزارش افکارنیوز، حسین کنعانی‌مقدم عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره اظهارات ترامپ مبنی بر اینکه ایران به برجام پایبند نبوده است و آمریکا از آن خارج می‌شود، اظهار داشت: روابط گسترده ترامپ با رژیم صهیونیستی موجب شده تا  او  هم بر مبنای تفکر آنها مرتباً ایرادهای بنی اسرائیلی بگیرد.

وی با بیان اینکه فرافکنی‌های آمریکایی نشان می‌دهد که آنان به تعهدات خود در مسائل بین‌المللی متعهد و پایبند نیستند، گفت: آمریکا یک عضو کشورهای 1+5  است و اعضای دیگر آن همچون چین و روسیه حق وتو  دارند و تابع سیاست‌های آمریکا هم نیستند و به توافقنامه برجام متعهداند و کشورمان می‌تواند از این موضوع بهره کافی را ببرد.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اضافه کرد:  ترامپ از مسائل بین‌المللی و جهانی اطلاع چندانی ندارد و  معادلات سیاسی را بر مبنای منفعت مالی آمریکا می‌نگرد.

کنعانی‌مقدم افزود: بدعهدی آمریکا برای آنان به مسئله‌ای عادی تبدیل شده است چنانچه دیدیم که آنان از توافق آب و هوای پاریس هم خارج شدند.

وی خاطر نشان کرد: اگر آمریکا بخواهد یک جانبه از برجام خارج شود در واقع تعهدات بین‌‎المللی خود را زیر سوال می‌برد و برایش هزینه‌های زیادی دارد.